hallå, vart hur när?!

jag har just varit o tränat, very skönt. Var sur o grinig hela dagen men nu efter träningen flödar endorfinerna o mina mungipor lyfter. Märks lite överallt att jag tränat regelbundet några veckor nu, glad! jajjemenn. Men ack o ve min kära stuss varför ska du alltid vara sist att följa trenden? jaja du läre komma på fall vilken tid som helst nu! för jag ger mig inte. Även att jag tappat tre kilo nånstans under helgen, Poff bara! hmm lurigt dedär. 

Min kära papps har spenderat hela dagen på hudiksvalls akutmottagning. Hans vurpa över tröskeln var värre än vi trodde o ett ben till lilltån är av. Nu väntar han på röntgen av fotleden oxå. Sen blir de gips. Mycket mindre bra. 

Aksel är även han lite krank, hade spytt på min sko inatt. Kul. Stackarn.   



Nu ska jag baka dumlemuffins för första gången, de låter ju iaf übergott. Tänkte bjussa på de åt tjejorna på ljuspartyt imöra! De ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0