Juldagen

Klockan är 03.26 o jag har just kommit hem från jobbet. Är mycket trött i kroppen. Men lite uppe i varv så man kommer ju inte kunna somna på stört. Det var väldigt mycket folk ute på ikv, många bekanta ansikten med :) Tur att man jobbar där man gör! jag får ju "gå ut" även då jag jobbar, fast jag måste förstås vara nykter o sköta mina plikter.. men man brukar kunna prata lite här o var iaf.
 
Jag sålde korv ikv. En kvinna köpte och åt själv 11 korvar!! Jisses!

Imöra ska jag vara med på klubb/krets (osäker) mästerskap i skytte! De är ju på hemmaplan, så jag är med bara för skojs skull. Är ju inte aktiv skytt längre, så vi får väl se hur de går! Men roligt blir de nog iaf.
Vad ska man göra på kvällen då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0