Nervryck i ögat dag 5

Gud vad irriterande det är!! nervryck i ögat för femte dagen i rad. Man brukar tydligen få det om man är trött eller stressad framförallt. Men jag är varken det ena eller det andra, eller? Skulle vara stressad då, men för vad? Kan inte komma på något speciellt som jag skulle kunna vara stressad inför nu. O jag sover ju bra nu tycker jag, iaf så bra som man kan sova själv. Får väl bara hoppas på att det försvinner snart, helst nu!


Ikväll var Carro oxå med på träningen, de var mycket trevligt o gjorde träningen ännu roligare! Man tar i lite extra när man tränar tsm med någon, det känner jag nu, träningsvärk i magen o arslet. hojhoj tur jag inte behöver röra mig så mkt imöra då.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0