Yr i huvet o ont i munnen

Idag var jag till tandläkaren. De var mindre trevligt, lagade nämligen två hål. Dumma tänder.  Så jag var bedövad i halva käften (har äntligen släppt nu!) o lyckades få ett skärsår på läppen, hur vet jag inte men jag misstänker från ett av verktygen som for förbi då personalen formligen for fram o "slängde" ut mig så fort jag var klar, de var lunchdags. O nu gör de väldans ont i munnen! säkert bara öm från att de bände o lirkade med en vass grej som man sätter runt tanden.. Hoppas bara de går över imorgon så det inte är ngt fel på lagningen så jag måste göra om! usch fy o nej. 

Jag är även lätt yr i skallen av alla dofter jag sniffat på nu, ljusen som vi beställt har nämligen kommit idag :)  De luktar gott men alla samtidigt blir lite mycket. Så imorron blir man ljusutdelerska :)




Imorron flyr jag till stan igen för ett par dagar, för att jobba, o på lördag, DANSA! shit de är så längesen nu, alldeles för längesen, nu är dansbehovet stort, ja enormt! Armar som håller om o svängiga rytmer de är grejer de :D Dans blir lite som "terapi", En människa som inte blir berörd dör, det ligger nog ngt i det. Men jag är inte ute efter nå jävla taffs, de ska vara danskramigt, dansare förstår.   

Kommentarer
Postat av: karin

danskramigt var ordet, min lilla ljusutdelerska!

2008-12-18 @ 18:41:57
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0