1a Advent, just ja

Nu har jag nyss vaknat. Har tagit igen sömn som jag missat de senaste dagarna. För i torsdags jobbade jag på kvällen, började 10 på fre,var ledig i 2h då jag gick runt hudik, jobbade till efter 01. Sen hann jag bara sova typ 2h för klockan 5 väcktes jag, blev en stressad morgon men broder hann med sitt flyg på håret. kl 10 lade jag mig igen o klev upp kl 15, åkte o jobbade till kl 03. Så de fattades lite sömn här o där. Men imorron är jag iaf ledig. Skönt att få vila min onda rygg o mina trötta fötter. 

Btw så var "bonde söker fru" Elias på August igår! :) höhö

Jag kom på när jag vaknade att de är ju första advent idag. så då kan jag ju äta en trave pepparkakor nu!  så jag blir snäll menar jag..

Kommentarer
Postat av: karin

ja, för du behöver ju verkligen bli snällare jennifer..;)

2008-12-01 @ 12:50:04
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

jaa cause Iam so bad! morr^^

2008-12-01 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0