2 st

Jahapp. Jag kom just hem från tandläkaren, den 17 dec ska jag dit igen. Jag hade nämligen två små hål, rackarns! De är ju inte så mkt att göra åt. Det kunde ha varit värre, sa min tandläkare oxå.

Var även in på Apoteket för att hämta ut medicin till Aksel, han spårar inte så bra i skogen så de misstänker att han kanske har noskvalster. Själv tror jag bara han inte fattat galoppen riktigt än, han är rättså valpig. Min gosenosen <3


Jag känner mig så himla kreativ nuförtiden. Ritar, skriver texter, har ideér om "hantverk", ska slå sak i en utav dem men först måste jag till hobbyaffären. O nu kände jag enorm lust att sticka! Men vad? Det var längesedan jag stickade ngt nu, sist var väl egentligen mina raggsockar jag gjorde i 9:an om jag inte minns fel. Ska jag göra ett par till? lite diskretare kanske isf, eller ett par vantar, mössa? Halsduk är ingen idé, slutar efter halva för de blir så trist med samma sak varv på varv, den utvecklas inte till något utan blir bara längre o längre. Plus att jag inte skulle använda den. Så inte en halsduk iaf.   

De är ju ingen som har likadana iaf! :)

Kommentarer
Postat av: karin

sticka ett par tjockstrumpor åt mig!!:D

hihi

2008-11-26 @ 11:29:48
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0