26/11

Jag o pappsen satte pinnar längs vår grusväg idag, så nu kan det komma ordentligt med snö o man ser fortfarande vart vägen tar vägen! Det blåste kallt men inget min nya mössa inte kunde klara av, myysig den. 

Jobbade på skyttehallen ikv, var lugnt så vi kunde tillomed ta oss tid att hjälpa en ståskytt lite mera. Vad man glömmer fort! Jag kommer inte ihåg speciellt mycket av de jag lärde mig :P Så jag bara måsta pröva lite jag oxå :) fast bara några skott oseriöst, utan kläder o så. Fick dock in två tior! weehoo tackterna sitter i.. höhö.  

Efter skytte var jag bjuden till Annki på "Mary Kay klass". Fick pröva massa olika produkter, krämer o dyl. Slutade med att jag beställde ett "läppkit" med en "läppmask" o ett läppbalsam som verkade bra. Mina läppar går sönder hela tiden, speciellt den här årstiden. Sen blev de även en produkt som ska motverka påsar och att man blir blå under ögonen, hoppas den funkar för jag ser ju ut som ett lik. Eller ser ett lik ut så? blå under ögognen alltså? hm. Men de är de jag tänker de som iaf. Sakerna är dyra, oohja, men om man inte blir nöjd kan man lämna igen sakerna o få igen alla pengar, så länge man inte användt mer än hälften av innehållet! De är ju verkligen bra. För då tänkte jag att om de funkar bra, kan de ju faktiskt vara värt pengarna, men om de inte skulle vara bra har jag ju inte kastat bort några pengar för jag kan ju få igen dom!  Man hinner testa ordentligt på halva innehållet.


Hittade en ny göttagrej på macken, OLW Nöt & Russin mix. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0