helgen

En mycket bra helg har jag haft.

I fredags var de mys med Karin o Carro här hemma. Vi tittade bla på Idol, åt choklad, tittade i skolkataloger för 6år och pratade massa. En mycket trevlig kväll! Sånt som man definitivt borde göra oftare, umgås.

I lördags åkte Jag o Karin med 20an (buss) in till hudik mitt på dan (hon sov över här), usch för att åka 20an när man inte är van, illamående ingår nästan i priset. Vi strosade iaf lite på stan o jag fick tag på lite julklappar! vi hittade även en "ny affär" (för oss åtminstone) "Ting med tanke" den hade intressanta prylar. Kl 16 var de dags att infinna sig på Folkan för min del, Ericsson hade firmamiddag. Så de blev servering först, hade väldigt trevliga gäster! Sen fortsatte kvällen med att plocka glas och sälja lite korv. Närmare kl 03 efter en tokgod toast halvsov jag i en fåtölj i väntan på att pappa skulle bli färdig. Sen var de sääängen.

Idag har inte gjort just så mycket. Helt ärligt så har jag gått runt i pyjamas o tofflor hela dan :P skönt de å ibland. Har väldigt ont i axlar, nacke, blev mycket lyft igår. O när jag har ont i axlar o nacke får jag oftast ont i huvudet oxå..så de har varit en stillsam dag.  

Nu vill jag se en bra film! men vilken?


Kommentarer
Postat av: karin

freedom writers

2008-11-17 @ 15:52:21
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0