"honey honey" i högtalarna

Jag hade så jävla kul igår! :) spelet Alias var grymt! gillar spelkvällar.


Nu lyssnar jag på mamma mia soundtrack, man blir glad och fylld av energi av den här musiken! Jag ställde även klockan imorse så jag inte skulle missa Idolreprisen :P vill inte missa ngt nu när jag sett allt hitills ju. Robins badlugg is back o han var very bra!  Anna gjorde de inget att hon åkte ut o nu är de Johans tur nästa gång, enligt mig. Bra att de finns repriser då jag kommer jobba fredagkvällarna framöver.


Nu ska jag beställa pizza. Sen bär de väl av till norrbo för innebandy.




Kom på att jag glömt berätta! jag såg en lodjursunge när jag åkte hem från jobbet i fredagsnatt! otroligt, blev förvånad för de händer ju inte varje dag! :) synd den hade så bråttom o gömma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0