jobb, fest o dagen efter

I fredags jobbade jag på Stardustevening, 140 pensionärer (tror alla var de?!) som åt middg o svängde på golvet till jazzig musik, mycket trevligt faktiskt. Natten spenderades i en sovsäck på brorsans soffa, för det skulle ju vara fest i hans lägenhet på lör så de var ju onödigt o åka hem. Så på lördagen kommer Britta o Erika o vi ser på film, städar o lagar mat tills mina bröder anländer. Sen kommer de folk o de blir fest! utgång på August blev de o Nordman spela, tråkig Så tråkig! menmen kvällen var ganska blöt och rolig!! Nu idag är jag rätt seg o slö. Men åker nog till norrbo ikväll o spelar innebandy o umgås.

Kommentarer
Postat av: karin

tack för en trevlig kväll!

nu lever jag igen;D

2008-11-03 @ 08:11:29
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0