kan vi hoppa över morgondagen?

Wiie va mä snö de har kommit! glad blev jag för de :) tända ljus o julsånger spädde på stämningen ännu mer, längtar mkt!
Hälsade på Morfen idag, vi spelade Nicka, de är de jag o min morfar gör, spelar kort. Men de blev inte så långt besök för jag skulle ju på träningen klockan sex. Kroppen är tröött nu, alldeles tung i armarna. Träningsvärk i röven börjar redan kännas :P good.

Imorgon ska jag till tandläkaren o jag vill inte! huu har aldrig gillat det. Nog för att jag tycker så mycket bättre om Anna-Karin som jag har nu, än de jag haft förr. Men de hjälps inte! jag fasar över om jag kanske kanske har tur denna gång eller enorm otur. Är så less på mina tänder. BLI BRA! tror ni dom lyder? nää. De är väl bara o pallra sig dit. Lika bra o passa på nu för frånomed nästa år kommer de ju kosta pengar oxå. Jag kommer bli pank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0