vet inte vet inte vet inte

Jobbade på skyttehallen ikv. Gick väl sådär, elektroniken strulade som vanligt, vi skulle aldrig bytt från hederliga papptavlor! Eller..de är ju smidigare/bättre med elektroniska tavlor, Då dom funkar. Alla möjliga o omöjliga kom med massa frågor, men jag vet inte! jag vet inte alls så mycket om vad som händer i "skyttevärlden" nu för tiden med tävlingar etc. Jag är där o ställer upp o jobbar, men jag kan inte allt för de. suck. Tur att de var snälla o förstående barn o föräldrar där iaf. De kan ju vara rätt kul. 

Hemma väntade Britta o Erika för de skulle hämta en tröja. Blev chokladmuffins o lite prat också :)

Nu måste jag maila in kvällens skytteresultat till HT så de kommer med i tidningen. trök. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0