5 september

Igår åkte jag, mamma, pappa, faster o hennes man ove, mitt kusinbarn annelie o tre goa vovvar till Dyrvallen för o höststäda vår stuga. De var trevligt! Sen plockade vi lite trattisar oxå =) Det var lugnt i skogen, men vi såg faktiskt en tjäderhöna o en hög med älgkulor :P

Senare åkte jag o pappsen till stan o jobbade.. refreshments spelade så de svängde ju =) Rätt mkt full rulle hela tiden men hellre de än inget att göra alls! Med trevliga jobbarkompisar blir jobbet kul =) saknade Markus när vi vek servetter dock! 

Idag är jag hundvakt åt fasters pudel Fia =) för mor o far, faster o ove har åkt på en tripp på färja tills imorron. Så jag o Britta ska passa hundar o kika film ikv tror jag =) även mina bröder är båda hemma åtminstone ett tag idag! trevligt!  





vill inte bli sjuk igen!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0