Alborgen, Gävle

Ur min skönhetssömn ryktes jag vid 8 imorse av att mamma knackar på - de är en kille som vill prata med dig på mobilen! Jag far upp! på armbågarna iaf, vem kan de vara?! den här tiden?! tar mobilen o yrar hallå,  Det är då Johan o Karin som befinner sig i Gävle och är sugna på att åka till Alborgen! "äventyrshus".. Så jag ruskar liv i mig själv, trycker ner lite frukost och tar x-tåget från hudik. Hade aldrig varit där förr men de var skoj! Tur att dom tänkte på lilla mig. Även att dom bjussa på mummsigt fika!
Nu är jag glad i sinnet, trött i armarna och har upptäckt 8 blåmärken, fler läre nog komma =p

Vi var också in en sväng på toys R us.. wooow tänk om man hade fått vara där när man var liten! eller ja, de var ju kul nu med! synd man inte passade i halloweenutstyrslarna (jäkla ord de å..finns de ens?) bara..  




MÖHÖH SKRATT!       Köpte Ramlösa med smak kaktus
                                       så vi blir taggade!                         

 

Kommentarer
Postat av: karin

så kuuul att du kom och lekte med oss!:D

puss!

2008-10-29 @ 08:22:48
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0