blå, rosa, lila, gul, grön Fot

Till Hudik styrde jag kosan idag för att storsa på staden, äta och träna med Karin! Haft en superdag!
Köpte smink för 259kr, huuu! men de får vara värt de om man känner sig fin. Sen åt vi på taco buffé på Zapatas, götta!
Karin skulle på ett möte innan vi träna så då satt jag i bilen o började med en ny bok, Tillsammans är man mindre ensam. Den var lite yrig i början men de känns som den började bli bättre..hoppas.

Sen var de Body step för hela slanten! jäklar va man svettades! men de känns ju skönt såhär efteråt. Hon som höll i passet var lite halvt läskig... "känn den där rumpan av stål!!!" "GAAAH!" "Ta i!" skrek o grymta som en militär, hehe. Tur man stod långt bak. Jag vet inte om min rumpa känns som av stål.. men den känns ju iaf o troligtvis ännu mer imöra^^

Jag tycker så mycket om att träna! jag blir nöjd över mig själv. Sen är de ju så kul när man tränar tillsammans med en grymmis! :) Nästa gång vill jag pröva body jam, dans! 



Upptäckte när jag skulle duscha att min fot inte var så fin efter innebandyn i söndags..den gör inte så ont längre men färggran var den! måste varit en värre smäll än jag trodde. 

 
Aksel som liten sötnos<3  


Kommentarer
Postat av: karin

du är GRRRYM mummsan min!!



känner av min "rumpa av stål" idag iaf, kan knappt sitta!

plus att jag drömt mardrömmar om step-ledaren!;D

2008-10-17 @ 12:30:14
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej:) Va du på blog awards igår? :)

2008-10-17 @ 12:35:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahah tur vi skippa Pumpen då! ;) jag känner inte av så värst faktiskt.. bara en snörvlig näsa :/ ja men hon var ju scary! :P

2008-10-17 @ 13:29:24
Postat av: jennifer

öh nix.. jag vet inte ens vad blog awards är?! :P

2008-10-17 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0