min mp3, en bra teknisk pryl, iaf nu innan den ev går sönder

Jag har blivit så kär i min mp3 och vill ha den till allt jag gör. Eller det är väl musiken som gör det mesta mycket roligare, men mp3n gör de ju möjligt att ha musiken jag gillar med mig överallt. Som idag tillexempel när jag skulle dammsuga, det är ju i vanliga fall urtrist.. meen med min mp3 i öronen blev de genast kalas! Musiken börjar pumpa och genast blir dammsugarn min danspartner! dammet yr och svetten lackar. Städning har vips blivit roligt! 


Har sett Rallybrudar på bio ikväll. Den kan inte mäta sig med mitt senaste biobesök, Mamma Mia, men den var ändå helt okej. Jag skratta då och då. Somnade inte. Så klart godkänt betyg.


Ett fint kort från en bra dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0