one eyed joe - jennifer

jepp jag är lite enögd idag, suck. menmen.

köpte tidningen cosmopolitan för ovanlighetens skull i helgen, ville ha lite meningslös läsning. Men jag blev värsta arg när jag läste! de var frågor o svar, tjejer skickade frågor om killar o en kille på tidningen svarade..
en tjej frågade följande : "jag har varit tillsammans med både en kille från landet och en kille från storstaden, och min fråga är, varför är de så annorlunda?". 
SVAR : " det finns för- och nackdelar med båda sorter: stadskillar klär sig bättre, tjänar mer och har ofta en lite mer uppdaterad kvinnosyn. Tyvärr kan de inte köra bil ordentligt, skruva i en glödlampa och är alldeles för klena för att hjälpa dig att flytta. Lantiskillar däremot, är hjälpsamma, okomplicerade och har inte lika mycket issues när det kommer till att flytta ihop och skaffa barn. Tyvärr pratar de ofta otydligt och klär sig som Gregory i andra säsongen av Paradise Hotel. Mitt tips är att hitta en kille från landet som har bott minst fem år i stan. De är perfekta."

:O what?!?! lever denna Jonas Cramby, som svarar för tidningen, på jorden? lite fördomsfullt kanske? visst att det kanske är skillnad...men hallå det är skillnad på alla för ingen är som någon annan! dem killarna som hon varit tillsammans med var ju tydligen väldigt olika, men de kunde dem ju varit om båda kommit från landet lr storstaden oxå.  sen så himla ytligt! "dom klär sig bättre i stan" pyttsan! de finns många killar från stan som klär sig som lurkar o många killar från landet som är måna om hur dem klär sig osv tycker jag... för det är ju en fråga i tycke o smak, han som svarar för tidningen tycker att vissa kläder är snygga medan en annan tycker om en annan stil...! o jag tror visst att stadskillar kan skruva i en glödlampa! herregud.
Jonas Cramby skriver att stadskillar "ofta har en lite mer uppdaterad kvinnosyn". Jag tycker denne ska resa runt lite, städer o "på landet", för att se hur killar är/kan vara, uppdatera sin syn på män.

Varför blir killar så skrämda av framgångsrika tjejer?
SVAR: "
Därför att din kille måste vara från landet."     jag blir väldigt irriterad över att läsa detta uppslag!! byter sida, yeey en rock för 4000kr eller en klänning för 2200kr...jag är redan less på meningslös läsning. :P


btw kan inte ngn komma som en storm o fånga mig? typ dansa mig till rosa moln?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0