Flummpoetry - Me

Notera följande; jag är trött, uttråkad, jävligt glad, längtar och ja just de trött.

sockerdricka i foten
duffy sätter höga noten
hunden har ett litet problem med en fluga
men höstsega spyflugor är sluga
msnar lite med frans
pratar om helgen då vi ska på dans
ja för de är ju mara
då ska jag i karlars armar vara
i hela 16 timmar
får se till att dricka vatten så jag inte svimmar
nej för de vore ju trist
då jag ska vara kvar till sist
nu ska jag borsta tänder och hår
det måste man innan man sängen får
somna in och drömma
alla tankar som under dagen inte fått strömma 

Kommentarer
Postat av: karin

väldigt djupt och vackert joffe!

2008-10-23 @ 15:19:53
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

oooh ja! ;)

2008-10-23 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0