vart är rullatorn?!

Har en sjuk träningsvärk idag. Från en heldag på Alborgen, body jam o vedstapling igår. Är stel som en 85åring i hela övre kroppen. O imorgon ska jag på body pump..men man ska väl träna bort träningsvärk?? efter träningen blir de till att roa sig på stan ett tag för sen ska jag på folkan o jobba.

Igår efter jag o karin tränat body jam, som var värsta kul, träffade vi Lisa o Louise för att gå på bio! Vi såg High school musical 3, Bra! Nu måste jag ju se ettan o tvåan oxå.. När vi skulle hem var de blixthalka, jag hade sommardäck..yeey. Svinigt halt. Jag fick som tur var sova hos Lisa i Forsa, mkt trevligt. O nu ikväll har jag o min morbror bytt till vinterdäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0