21 september

Vilken härlig dag! Solen sken o allt är så vackert i höstens färger =) På eftermiddagen åkte jag o mamma till Hassela för hon ska vara med på en kurs i att sy hembygdsdräkter. Hon håller nämligen på att sy en Bjuråkersdräkt till mig o behöver hjälp för att göra västen.. Så jag var ju också tvungen att följa med för o visa min figur, bli mätt o sådär. Längtar till nästa sommar då allt förhoppningsvis är klart o jag kan ha min alldeles egna dräkt på stämmorna =) Man känner sig så fin i dräkt.

Just nu glor jag lite på en tråkig film.. var nära att det blev bio ikväll, Mamma mia gick i Delsbo, men de var fullt! Ja i lilla delsbo. Trodde jag inte :P Får väl kanske se den ngn annan gång ist.

Jag vill ha en kram.


Kommentarer
Postat av: karin

du ska få en kram (förmodligen flera) av mig imorn!!

2008-09-21 @ 21:43:18
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: karin

du ska få en kram (förmodligen flera) av mig imorn!!

2008-09-21 @ 21:44:03
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0