22 september

Jag mötte mamma på Kjelles idag för o leta efter en lampa till mitt rum. Jag har bytt rum för längesen men inte inrett än.. ställt in en säng o en byrå bara. Känner inget sug av o fixa till där, förmodligen för att jag egentligen inte vill bo här nu.
Men det blev en taklampa iaf för o täcka glödlampan :P

Sen åkte jag till Broman för o hämta Karin. Kunde inte låta bli o gå in o kika runt lite, kolla läget liksom :P saknar det litegrann. Men ingen Kurt (bästa läraren!) i sikte tyvärr.. Sen drog vi till pulsfabriken för o träna! Äntligen! =) Gud vad jag saknat träning! endorfiner som flödar^^ :P

Jag skjutsade hem Karin o vi blev pratandes i bilen, länge. De blir ofta så för oss :P Men de blir ju lätt så när det är väldigt trevligt o intressant! =) Sen har hon ju sötaste hundarna som roade oss oxå =)

Nu är min mage sprickfärdig! åt en genant stor portion pasta nyss :P menmen det läre behövas nu efter träningen..hoppas jag iaf!? hehe



Ibland tänker jag så djupt att jag känner mig bottenlös. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0