Frisk!

Idag har jag sakta men säkert börjat operation komma iform igen! =) Känner mig frisk o vill träna! Så nu ska jag försöka få lite ordning på träningen igen, fast jag ska försöka o inte hurta igång för hårt.. jag vill verkligen inte bli sjuk igen o sen är ju kroppen verkligen ur form efter denna sommar av nästan ingen träning o förkylningar.
 
Det är inte bara kroppen som vill aktiveras igen utan även hjärnan! Törstar efter kunskap! En sommar på Iggesunds Bruk med samma syssla varje dag gav ju många härliga slantar.. men var ack så ostimulerande. Hjärnan stod still. Plus att det nu har gått ca tre veckor av att göra ingenting o det räcker nu. Nu vill jag göra något! Förslag?? =)



Kommentarer
Postat av: karin

du kan fika med mig varje dag!:D



2008-09-19 @ 15:01:33
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

JA! de gör jag gärna! =D men..undras hur de då ska gå men min operation komma iform? ^^

2008-09-19 @ 19:32:37
Postat av: karin

ääh vi kan träna oxå!:D

köp kort på pulsfabriken så kan vi svettas ihop och sen fika med gott samvete!

2008-09-19 @ 22:57:11
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0