hurtiga jag

Jag o Karin tog ytterligare några krafttag i gymmet idag :) o åter känner man sig som en puma ;)

Sen blev det pallen i botten hem för o äta, sen vidare till skyttehallen. Efter lite strul lyckades vi ta oss igenom kvällen o barnen fick skjuta. Kommer hjälpa till där var tredje vecka så länge jag inte har ngt annat för mig..

På fredag blir de tjejkväll hos Carro :) kommer vara jag, carro o johanna. Ser fram emot det jättemycket! :D saknar ju er tjejer!
Sen blir de förhoppningsvis sammandrabbning hos Karin på lör för att sedan åka på dans! :) 

Kommentarer
Postat av: karin

ooh ja, vi är sååå hurtiga!

HIHI:D

2008-09-24 @ 22:18:30
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

:D jamenvisst!

2008-09-24 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0