jobb

Igår åkte jag med pappa in till Folkan för han skulle jobba vakt o jag dansa.. Jag jobbar ju oxå där så igår fick jag många dagar framöver att jobba =) 4, 11, 14, 15, 18 /10 så då blir de lite mer pengar! så alla helger fram till maran är nu uppbokade alltså. Synd på nästa helg bara för då är de fest som jag gärna hade gått på! meen man måste ju jobba de dagar man får, speciellt när man får dispans för o dansa då o då :P Längtar till maran! =) Gårdagens dans var dock lite sisådär, i början såg de ut att bli katastrof men Karin kom o räddade min kväll <3 De var inte så många bra killar som man kände igen =( fast o andra sidan upptäckte jag då några nya bra killar =) fast jag saknade fortfarande många! vart var ni? se till o komma på maran bara!

jag har fått ett smärtsamt men samtidigt skönt återseende. back to någorlunda normal.

Nu ska jag kolla upp var de finns yogapass i Hudik! =)

Kommentarer
Postat av: karin

haha.

back to någorlunda normal!



PUSS på dig mumsan miiin!

hitta en yogakurs åt oss!!

2008-09-28 @ 15:49:57
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

hehe fatta du vad jag syftade på? :P

2008-09-28 @ 19:10:05
Postat av: karin

jag tror det!

ska vi ta det här?;)

2008-09-28 @ 22:12:23
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

njae :P

2008-09-28 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0