Söderhamn

Idag har jag o mammsen varit till Söderhamn o kikat runt på affärer. Dom har rätt tråkiga affärer där upptäckte jag.. Men bra skoaffärer har dom iaf =) För såklart kom jag hem med ett par nya skor. Jag är svag för skor alltså.. har ju en hel del redan :P men när man är med mamma o handlar är det ingen som hindrar en, hon säger bara köp! O i det svaga ögonblicket då man ber om råd o rådet är köp, så köper man! :P Men dom var väldigt bekväma så jag kommer säkerligen använda dom =)

Nu ska vi laga laxgryta, Hör o häpna vi provar ett nytt recept! Händer väldigt sällan här hemma.. men vi får väl se hur långvarig den blir :P håller tummarna för att det är gott =)

vad tycks om dom nya pjucksen?? =) jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0