Klagan

Nu ska jag klaga. För jag har ont nästan överallt idag. Jag har ont i halsen, huvudet, öronen, nacken, axlarna, ryggen och i ett knä. Plus att hjärtat levt sitt egna lilla liv idag. Obehagligt. Men inget ovanligt. 
Hoppas inte halsen och öronen beror på ngn bassilusk som pappa gett mig, han har ju varit sjuk några dagar. Men jag tänker inte bli förkyld! Jag ska ju jobba på lördag :)
Ryggen, axlarna och nacken skulle behöva en massage. Herregud vad skönt de skulle vara! Jag ryser vid bara tanken av att få bli knådad på. Synd man inte har en privat massör typ ståendes i garderoben som man kunde plocka fram vid behov. Verkligen synd. Men jag skulle ju kunna ligga lite på spikmattan, fast jag känner inte för det. Skyll mig själv? Jo. :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0