tankar snurrar

ungefär så att jag vill skrika. vet inte, jag vet ingenting känns de som.  vad ska jag göra? vad ska jag inte göra? ett tecken eller en såndär liten titt i framtiden skulle passa bra. ja tack. villvillvill känns de som. fast ändå inte kanske? hur ska man få någon rätsida på det.. för o emot. glömma drömma eller bli verklighet. tänk om tänk om tänk om tänk om!!!!!!!! detta uttryck ställer till det. tänk om, platsar på topplistan över uttryck i min hjärna. hela tiden finns det minst ett tänk om. o ett kan räcka gott o väl. jisses. sluta vela. sluta tänka. vart satt stoppknappen nu igen? Gah! gah! gah!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

lät jobbigt det där du.. :/ Ska vi tänka på helgens sista danser tillsammans? ;D hehe

Puss

2009-04-23 @ 23:05:28
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: karin

men du.

man kan bara tänka en tanke i taget så när "tänk om" kommer så tänk på något annat!

nej men allvarligt jennifer, KÖR PÅ!

du KAN!

det är inte farligt..

vad är det värsta som kan hända?

det positiva väger säkerligen upp!

du vågar, det vet jag.

och om du inte kan bestämma dig för vad det är du ska våga, och redan har skrivit listor på för och emot och sånt trams, så kasta en tärning!;D

PUSSPUSSPUSS på dig.

och du, solen skiner på dig och mig=)

och ja, jag har badat:O:D

2009-04-28 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0