Dansoutfits

Jag har provat igenom nästan hela min garderob. Jag började fundera över vad jag ska ha på mig imorron på dansen i Sundsvall, gick till garderoben för att kika och det slutade med att jag provat typ alla plagg jag äger. Det finns mycket kläder i min garderob vill jag lova! Men jag hittade inget jag ville ha iaf :P Och det jag tänkte jag kunde ha, "de var ju längesen jag hade den", de kan jag inte ha längre! :O ja tydligen så har träningen gett resultat. Mina shorts som jag tycker så mkt om satt nu inte alls bra. Alldeles för stora i midjan och pösiga i röven. Man kan ju säkert dansa i sådana med..men risken för att jag visar halva röven är stor. Man står ju inte still när man dansar liksom :P nej de får inte bli dom helt enkelt. Men kommer jag aldrig kunna ha dem mer nu då? Vore ju väldans synd. Men jag ska ju äta pizza ikv och sen har jag ju ätit nästan en halv kladdkaka själv, något säger mig att jag kommer kunna använda dem igen...
 
Men jag är iaf GALET laddad inför dansen!!! Ska bli en grym kväll har jag bestämt!
Sen vad jag har på mig spelar inte så stor roll egentligen. Jag skulle kunna gå i en svart sopsäck och få dansa iaf! Det är de jag älskar med dansfolk. Kan man dansa får man dansa. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Isåfall är jag nog ganska dålig på att dansa.. jag tycker det är ofta jag får stå när jag är på dans.. och det suger. :(

Hoppas förresten du hittar något bra outfit. Det är jag ganska säker påa tt du gör. :) Kjol och en enkel tröja är alltid snyggt. :)



Ikväll har jag roat mig med att se "10 thing I hate about you" Älskar den filmen! :D

Nu ska jag nog lägga mig.



Imorgon vet jag inte vad som händer, är det bra väder så ska jag ut och ta en massa kort, annars.. Tjaah.. så ska jag sitta hemma på min platta röv och titta på TV, som jag har gjort typ hela veckan. :P



Sköt om dig vännen.

Puss

2009-02-21 @ 00:11:50
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0