Lycka

Rajdidajdidaj jag är så otroligt glad idag! Det är nog för att jag ser fram emot ikv så mkt :D Tjoho de bara spritter i kroppen, kan nästan inte sitta still. Men jag har ju musik i öronen oxå så de är ju inte så konstigt att jag inte kan vara still. 
Lyssnar jag på musik som jag tycker om, vilket är typ alla genrer för jag är allätare när de kommer till musik, kan jag inte vara still. De blir tillomed pinsamt ibland när man kommer på sig själv dansa, nynna med när man är bland folk.. de kan ju tänka att jag är konstig, ååh nej tänk om dom tänker de! jag dör nog då. Nej de gör jag ju inte och tur är väl de!
Idag kan jag se positivt på allt, bara för att jag är så GLAD.   

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har ju som sagt inte sett den med egna ögon, men jag tycker det känns bra. Den är ju stor, lite dålig skåpsplats bara, men det blir skönt att flytta härifrån. Vår "kära" granne festade igår igen, till klockan f*cking 7 om morgonen!! Idiot säger jag bara.



Jaa, jag får ju platt röv av att sitta och glo på TV hela dagarna. :P Hmm mysko att den inte smaka något..? För lite kakao? Vi har ju ingen form att baka kladdkaka i. :( Det suger, för blev väldigt sugen på det nu.. hehe. :)



Ha så skojigt på dansen ikväll! Dansa åt mig också. :D

Puss

2009-02-21 @ 16:42:00
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: karin

puss på dig!

2009-02-22 @ 04:00:59
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0