Packa väskan

Om två ynka dagar åker jag till Danmark!! Hihi va kul de ska bli! :) Men jag börjar få lite panik, måste ju packa väskan idag. Vad ska jag ha med mig?! Oftast tar jag med mig alldeles för mkt när jag åker bort eller för lite, aldrig lagom. Men man kan ju försöka få till det denna gången då kanske :P Packlistan är iaf gjord, men den byggs på lite hela tiden. Sen  för att roa mig på tågen måste jag ju ha med mig en del! Mat i mängder, undra vad för ngt? Böcker, mp3 och korsordstidning..Det håller mig nog sysselsatt ett tag, sen kommer jag nog sova lite oxå :P Nej nu får jag leta fram väskan, den stora väskan, ska ju ha med presenter från Rebeccas familj till henne oxå. 


Men innan jag packar måste jag sitta i solen en stund o läsa, det är ju så mysigt! Solen gör en pigg o glad. Plus att jag är fast i boken, The Nootebook, vill bara läsa o läsa, det händer så mkt spännande just nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0