rubrik

Har träningsvärk idag. Skönt samtidigt som de gör ont :P

Är väldigt sugen på att dansa nu, bugga faktiskt. Jag vill träna på det så jag blir bättre, för nu suger jag. Vill helst inte bugga nu när jag är ute o dansar för jag skäms över hur dålig jag är! Köpte ju ett par nya dansskor som jag tänkte var lättare att bugga i oxå. De var dom, men allt sitter ju inte i skorna tyvärr :P
Ska man försöka med nån kurs lr liknande i Hudik kanske? De behövs göras ngt iaf.
 
Aksel (hund) fick ett tokryck o hoppa upp i mitt knä idag då jag satt vid köksbordet. Han var helt sjövild o sprattlade som en galning för att komma upp i mitt knä. Sen hoppade han över till stolen bredvid o satte sig där. Hahaaha jag blev så förvånad o överrumplad att jag skrattade tills jag inte fick nån luft. Tokbubben. Bäst jag tar med honom på en promenad så han blir av med lite energi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0