Stopp

En total jävla deppdag. Jag är fast. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vad ska jag göra, vad är meningen? Här är jag, en människa som finns på jorden till ingen anledning. Att bara finnas duger inte. Inte för mig, och inte för någon annan. Men jag kommer ingenstans, det är stopp. Det enda som rullar på är tiden. Stoppa tiden. Låt den stå lika still som jag. Eller är det med tiden det kommer, meningen? Jag hoppas det. Jag är mycket lös just nu, talanglös tex, men jag är inte viljelös, inte än.

Kommentarer
Postat av: karin

låt det komma jennifer:)

för det kommer det att göra!

lås inte dig själv.

tänk vad mycket tid du har kvar, hur mycket tid som helst till att göra massor med meningsfulla saker!

meningen just nu är kanske att du inte ska göra någonting.

kanske för att du ska få tillräckligt mycket tid till att komma på vad du verkligen vill:)

det hjälper dig inte att få ångest över att du inte gör någonting, passa på att njuta av att kunna göra precis det du känner för ist!

se det som en möjlighet.

puss o kraaaaam



2009-02-24 @ 16:42:30
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tack gofisen! :) KRAMA SÖNT

2009-02-25 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0