Sverige igen

Igår kom jag då hem igen efter min lilla tripp. Jag hade det jättetrevligt! Så nu är de väl tillbaks till det gammla vanliga i några dagar innan jag på fredag åker till Ö-vik på dansmaran! Längtas som en galning. Men tills dess får jag roa mig med lite jobbsökning tror jag. Har hittat ett intressant! Sen ska jag göra ett seriöst försöka i att fixa några skivor musik som jag kan ha i bilen. Får se hur de går,  jag kommer ihåg att det inte alls var svårt, det är ju bara det att jag inte gjort det på x antal år så jag har ju glömt bort! Minnet minnet...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej gumman. Tack själv. Det var riktigt underbart att ha dig här. :) Bra att resan gick bra. Jag tänkte skriva här inne istället, så hoppas inte att du funerade på vad som hände. Jag är arbetslös från och med måndag.. det suger. Irriterande också. Får inget nytt på 5 veckor. Så ska gå hemma tills vi har flyttat till Horsens.

Hälsa alla på maran.

Puss puss

2009-02-10 @ 22:14:54
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0