Tankar i miljoner

Det finns miljoner tankar i min hjärna! De handlar om tusen olika saker. Varav många hundra handlar om hur jag ska göra med situationen som råder gällande mitt arbetslösa liv. Sen är det väl mer ett tiotal som berör vad som ska ske resten av dagen. Vad ska jag äta, ska jag träna eller gå på teater? De blir träning känns de som, jag längtar efter att köra slut på mig själv. 

Jag har bestämt mig idag för att jag vill prova göra hål i öronen igen. Jag tycker det är så fint! 
Men tyvärr så har de inte funkat för mina öron de två gånger jag prövat förut. Jag har därför tänkt att mina öron nog inte vill ha några hål i sig o försökt acceptera det. Men jag vill inte acceptera det! Jag ska prova igen, tredje gången gillt heter de ju! Kanske funkar det denna gången. Jag måste ju pröva för att få veta. Nu blir de bara till att bestämma när o var osv. Men de ska bli av! 
Och funkar det inte denna gången heller har jag ju alltid mina fejkisar, även om de inte är lika snyggt. Jag har nämligen gjort om några vanliga hängen till clips(nypisar). För det finns inte speciellt många clips att köpa i affärerna. Det är faktiskt väldigt enkelt att göra om dem men de är inte samma sak o ser inte lika bra ut. 


En bild från Ö-viksmaran i helgen som var. Längtar redan till nästa!
Jag o världens bästa Karin 
Hihi de är ju en grym bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0