för många tänk om

Tänk om mitt liv inte har någon mening. Eller tänk om jag dör imorgon o meningen med mitt liv var att vara en sorg, minne eller lärdom för någon annan. Eller om mitt liv har en mening men de kommer bara dröja tills jag är 55 år innan jag inser den. Eller om jag själv ska skapa en egen mening med mitt liv, finns det någon förutbestämd eller ej?

Att det finns en mening med mig, jag, är viktigt för mig.

Tänk om jag fick ha en verklig talang för något, vad som helst.
Tänk om jag kunde göra lite mer?
Tänk om drömmar kunde bli sanna.
Tänk om jag kunde få svar på alla mina tänk om.

Ibland vill jag kika in i framtiden, bara lite lite, för att kunna få en glimt om vad som väntar. Väntar? Tänk  om ingenting väntar?

Ja nu har jag fått  ur mig några få tankar. Så nu kommer de nog inte ta upp min hjärna lika mkt som nyss.

Kommentarer
Postat av: karin

åh gud jag tror dina "tänk om" hoppade in i min hjärna ist!

TACK!! ;)



meningen med ditt liv är kanske att se efter mig?(A)

vänta inte, ut och ta för dig!:)

2009-01-15 @ 15:43:24
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0