fuckingförkylnings

Jag är rätt bra på att "höra" min kropp, tex när den säger ifrån. Men jag är oxå rätt bra på att ignorera detta om det skulle stoppa mig från att göra något jag vill. Men idag ska jag lyda, prova det o se om det hjälper. För nu har jag en förkyling i kroppen igen, som vanligt, som jag senaste, ja vad blir de, två åren? haft. Av o till, börjar om o om igen. Vart är mitt immunförsvar??!!?! Jag vill egentligen jättegärna träna ikv, jag mår ju så bra av det! Men kanske ändå att kroppen inte gör det.. när jag är förkyld alltså. Känns lite mer än de brukar vilket fått mig att lyssna mer, skulle de gjort någon skillnad om jag lyssnat bättre tidigare? 
Jag avstår från träningen ikv o hoppas att kanske jag blir frisk (om de ens finns i min kropp längre?) o kan simma på torsdag ist, de vore skönt :)


Nej nu ska jag rasta vovven lite, frisk luft i snövädret blir man iaf pigg o glad av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0