Snörvlig nos möter gosenosar

Jag är fortfarande sjukling. Men nu är de väl på bättringsvägen iaf. Märks på kroppen att man är sjuk, är vit som ett lakan i ansiktet, har tappat 3kg o det känns som att alla muskler sinat bort. Kanske de är kilona? höhö kanske inte fullt så mkt förresten :P Jobbigt vad man tappar fort när man inte tränat så aktivt under jul o nu dessutom blir sjuk! De är väl bara till o ta tag i det igen så fort jag blir frisk. Vill träna nu.

Jag, mor o far hälsade på min faster o kusiner med familjer i Gnarp idag. Inget kunde stoppa mig för jag ville så gärna dit. Det var bara till o knapra alvedon. Vi åt mat o hade det trevligt. Faster har sötaste energistudsarn pudeln Fia och Anna (min kusin) har charmören taxen Tanne, så jag spenderade mycket tid på golvet med andra ord :) Rena friskpillren att umgås med hundar! Dom bara öser ju kärlek till en!  
Kristin (min andra kusin) hade ju dessutom nyss fått hem en hundvalp! En border collie. Så söt att man kunde äta upp honom, ville kidnappa med honom hem! Så mysig o kramvänlig! Jag älskar verkligen valpar, ja bebisar av alla slag o arter! Det är väl mamman i en kanske? Hjärtat liksom smälter. Jag vill ha en egen valp! Men det får nog dröja några år tyvärr, jag ska ha all tid den behöver oxå.

Tanja Vår pudel Tanja som tyvärr är i hundhimlen.

ArrakArrak, som oxå fick komma till hundhimlen. :(

AkselAksel, som nu är herre över huset <3 (old bild) 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är Aksel en sötis? Isåfall kanske jag vågar komma hem till dig i framtiden. ;)

Hur är det med dig? Jag tänkte att du kanske har lust att komma ner till mig i februari nåt tag? :) Puss puss

2009-01-07 @ 19:55:32
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Skrämmande! Tur att det gick bra iaf! Jag höll själv på att bli påkörd igår på väg till arbetet. :S Men jag klarade mig jag med och då rusade hjärtat iväg i 180. De är så söta de där små valparna, men kan vara några riktiga busar också! :P

Jag kommer förhoppningsvis ha ett nytt jobb då, men jag vet inte hur det blir riktigt än. Jag skulle tro att det går bra vilken helg som helst iaf. :)

När passar det bäst för dig?

Puss puss

2009-01-08 @ 11:54:09
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0