Handlarn

Idag har jag handlat upp halva Delsbo. Hade en jättelista på prylar o jag har varit in i stordelen av affärerna i "stora" Delsbo centrum. Orsaken: min bror fyller år imöra! Då måste man ju ha gott att äta plus presenter! Men nu kanske inte vi ska träffas fören på sön o äta mm ist, beror på hur alla har tid. Men vi ska iaf på mitt iniativ äta Flygande Jakob. Hoppas de blir gott! Sen blire tårta såklart. O nu ska jag baka kladdiga chokladmuffins med after eight!
Men jag får sno mig på för kl åtta börjar ju Let's dance! De vill jag se :) trist att jag får titta heeelt ensam bara. inte en kotte kommer vara hemma. Eller jo förlåt, Aksel är hemma, men jag syftade på mänskligt sällskap. Dessutom får han inte vara i tvrummet. Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0