högre o högre?

Jaa nu är klockan 04.50 o jag har kommit hem från kvällens dans :) lite senare än vanligt men vi stannade ju på max o fyllde kistorna också. Borde vara dödstrött men icke då, men de kommer nog snart. Kvällen var helt okej bra. Jag fick några oooh så smarriga foxar!! Fast de var inte tillräckligt.. Jag ville ha mer! Kommer de bli så nu, att förväntningarna bara blir högre o högre? Eftersom de senaste danskvällarna varit galet bra, så kommer jag inte nöja mig med mindre längre, utan bara vilja ha mer. Ja de blir väl så. Mycket vill ha mer liksom.





Det känndes som jag läste tankarna i ögonen..

Kommentarer
Postat av: karin

vems tankar läste du?:O

2009-01-18 @ 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0