jobb?

Igår spenderade jag nästan hela dagen framför datorn. Jag hade hittat ett jobb som jag ville söka och då behövs ju ett CV. Detta CV tog då x antal timmar att skriva, jag skrev om o om o om. Diskuterade med andra hur man ska skriva samt kollade på nätet. Tillslut blev jag så less så "nu får de duga!" orkade inte bry mig mer. Så nu blir de bara till att hålla tummarna! :P Men om jag inte får de kommer jag överleva iaf, jag känner en stor tillit till livet nu.
 
På kvällen bar det iväg till skyttehallen för att jobba. Var flera nybörjare där dvs mer krävande att hjälpa. Jag var trött när jag kom hem, alldeles för många energitagare i en liten lokal.
Efter en skyttekväll måste man skicka in resultaten till HT via mail så de kommer på sportsidorna/resultat. Så de blev ännu mer tid framför datorn. Dessutom skulle vi igår skicka in de tre bästa 20skottsserierna från november till januari på alla barn, för att delta i en tävling. Detta tar tid. Att titta för varje barn, jaha Pelle Jönsson sköt 199p denna vecka, lisa Jönsson sköt 200p osv osv för varje vecka under tidintervallet som var bestämt. Men jag o mamma hjälptes åt. Så skulle jag då maila det.. dokumentet blev inte sparat (fast jag sparat det!!!) o fanns då alltså inte på datorn längre för jag hade ju såklart tryckt ner detta fönster. GAAAH! Men så roligt vi gör det väl en gång till då eftersom vi tycker det är såå roligt. Andra gången blev de sparat o jag kunde maila. Men humöret var i botten. Jag var trött o grinig. Hade pissigt ont i axlarna efter all tid vid datan så jag ville helst hugga av lite kroppsdelar. 
Tur att jag bara hjälper till var tredje vecka. :P

Nu ska jag heller inte sitta vid datorn mer för då får jag sota för de sen.. Ist ska jag ta en promenix med gosenosen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0