mihihihihi vad man kan vara glad!

Idag har jag lekt med Karin :) vi åkte en runda längdskidor på enångers elljusspår Utan att ramla! wow. Åt mumsiga chickenbits o kollade på Dr Quinn - Säger bara Sully the manliga man, roooaarw hehe. En alla tiders dag! En gammal sommarbild på mig o Karin! :)


Det blev även bestämt att jag ska till Östersund o dansa på fredag med Ninni. Jag ska köra. Hon har ju inte körkort o de är bara vi två, så jag var väldigt tveksam. Men hon lyckades övertala mig om att jag visst kan köra o att vi hjälps åt att hitta så de kommer gå bra. Hon är duktig på det där hon :P Men jag blev även så less på mig själv. "Jag vet inte om jag kan köra, jag har ju aldrig gjort de o jag har kasst lokalsinne o köra i städer ska vi inte tala om." Jag "lyssnade" på mig själv o tänkte herregud människa nu får du ge dig! Du måste ju köra till Östersund nån gång i livet annars kommer du aldrig kunna göra det för att du aldrig har gjort det. Jisses det är dags att pusha på lite. Så istället för att fega ur ska jag utmana mig själv! O det kommer gå alldeles bra, det har jag bestämt mig för så då kommer det göra det oxå. Skulle jag sitta hemma på fredagskvällen o göra ingenting när jag kan vara på ett dansgolv (där de utlovas massa bra killar!) o ha roligt? Det skulle jag ju kunna om jag vill det, men jag vill träffa folk, dansa o ha roligt. Därför ska jag köra hela vägen till Östersund o jag kommer göra det bra. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: karin

HÄJA JENNIFER!



(snygga bitchar)

2009-01-29 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0