Spark jag gillar

Jag, pappa o Aksel var på tur idag med sparkarna. Vi åkte ner till Norrdellen i det fina vädret. Jag blev helt slut efter bara nån kilometer, beroende på förkylningen (mestadels :P) Tur att Aksel var med o drog som förvildad så jag flög fram med sparken :) Både han o jag hade roligt.

Ikväll blir de fest hos Carro! Ser fram emot det väldigt mycket! De är en kombinerad 20års/inflyttningsfest, hoppas på att det kommer många trevligt folk. Typ sånna från klassen kanske som man inte sett på länge, de vore skoj! 
Men vad ska jag ha på mig då?! herregud jag får börja riva redan nu i garderoben tror jag. Jag har för mkt kläder! Eller så kanske jag har för lite? hur som helst är de svårt att hitta något att välja.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0