Superstjärnan

Jag älskar att umgås! Så är de bara. Hade en väldigt trevlig dag igår i Östersund. Allt känndes bra, fick massa komplimanger på dansen, vilket alltid gör en glad :)
Men nu sitter jag här och känner mig usel. Vad hände? Kan vara för att jag är trött, hoppas jag. Tycker inte om att känna såhär. Typ som att man är sämt i världen på alla vis. Gå o göm mig för allas skull. Så dom slipper dig. Blir arg oxå för att jag är så yrig o snackar massa skit, dålig på att kommunicera kan man väl kalla det. Jag förstår om man tycker jag är konstig, för det tycker jag oxå.

Men jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är inte usel vännen och jag längtar tills du kommer hit! Vill du gå på bio på torsdagen? -Benjamin Buttons otroliga liv. :) Eller har du sett den? Sen så undrade jag om du har lust att gå på superparty på diskoteket 80'eren på lördag? :) Vi ska ju på krogen, men såg att det var superparty där då. Dock är det 21 år på lördagar, men jag tycker att vi ska prova och i annat fall dra fram charmen och säga "Men hon har ju rest hela vägen från sverige och hit ner! Snääällaa!" :)

Du får ta och ta med ganska mycket mat på resan ner. Annars blir du hungrig. Puss puss

2009-02-01 @ 15:46:18
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0