Utbildning

Hjälp! Jag får lust att slita mitt hår vad svårt detta med mitt nästa steg i livet ska vara svårt! Ja för jag skulle ju vilja börja plugga till hösten, det är tanken. Men vad ska jag välja? De finns ju så mycket intressant! Kan man vara mer kluven? Jag får nog fan klona mig i tio! Då kunde jag ju läsa allt :) Vilken dröm. Men det går ju inte, jag måste välja! Huu de kryper i kroppen vid ordet måste, jag gillar det inte. Måste känns som ett stort svart moln som ligger över axeln o ger skugga. P egentligen måste jag ju inte välja..Men enligt mig själv måste jag det, kul att ge sig själv ångest eller inte då.

Jag har kollat runt på massa sidor, universitet, program o kurser hit o dit. Även kikat lite på möjligheten om universitet med dans..men de verka dåligt på den fronten. Kanske lika bra, jag vet inte hur de skulle vara. Dansen ska nog vara en hobby för evigt, de blir nog bäst. Men då får jag gå massa kurser på övrig tid, för de finns sjukt många danser jag skulle vilja lära mig! Tänk att få vara med i Let´s Dance..Då skulle man få lära sig massa roliga danser! men då måste jag ju bli kändis, för att få vara med alltså. O det går nog inte. höhö. Nej det går inte.

Fast man ska ju aldrig säga aldrig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0