We don't need another hero..... sant?

Har allting ett visst antal tårar? eller kan de fortsätta i oändligheternas oändlighet, flyga på en när som helst? Att gråta är bäst när man är själv, då man inte måste vara tyst, snabbt torka bort med ärmen, utan bara kan låta allt komma. Överhuvudtaget, är allting bäst när man är själv? Då ingen annan kan tycka eller tänka om dig. Jag säger nej. Ingenting är bäst när man är själv. Inte för mig. Jag är inte gjord för det. 

Jag vill att någon håller om mig. För att den bara vill det. 

Jag hatar när jag tycker synd om mig själv. Jävla egoist!!!!!!!!!!!!! Håll käften. var glad? äh bara lägg av! 
Patetisk. 

Kommentarer
Postat av: karin

idag satt jag i badrummet och grät.

Med dörren låst förstås, för att ingen skulle se mina tårar.



det kommer att vända vännen, för det gör faktiskt alltid det.



du betyder mycket för mig!

puss o kram



2009-01-03 @ 19:09:27
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack gumms! Det finns personer som alltid gör en glad, du är en sådan! :) <3



Hoppas vi ses nån dag snart!

För vi har ju massa skit o snacka! ;)

2009-01-04 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0