veckan från helvete

ska vara över nu, okej imorgon då. tack.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men stackars liten. :( Jag lider med dig. Jobbigt att det varit så. Jag hoppas verkligen att det snart går över med tandvärken, för det är inte skojigt att ha ont och speciellt inte när man är svullen. :/



Vet du hur länge du kommer vara sjuk då? Eller, måste äta penicillin och må dåligt?



Jag ska inte på dans ikväll.. tyvärr.. Jag ska till Sthlm imorgonbitti. Ska åka kl 07.00, så jag orkar inte åka iväg. Eller, orkar gör jag, men jag orkar nog inte upp imorgon. :P



Annars så är det bra. Jag mår ju bättre nu. Har blivit frisk igen. Var ju sjuk, igen igen igen.. :/ Men nu mår jag bra. Jag och Leona ska se Britney Spears på måndag, så det är därför jag ska till sthlm. :)



Pussen

2009-07-10 @ 19:02:26
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: rebecca

Tyvärr så hinner jag inte hem till dansen på söndag. :/ Syrran ska dit, så du får ta hand om henne! Jag ska dock på dans på tosdag och onsdag.. sen får vi se vad det är för band på torsdag, om man kanske åker på dans då och kanske kanske fredag..?? Ska du på någon annan dans? Onsdag kanske? :)



Puss puss

2009-07-16 @ 11:03:53
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0