mitt i natten.

vad var de jag sa, idag passade dom bra, ja någorlunda iaf, mina shorts alltså. De som inte alls passade då jag var lite duktig o tränade. Men idag gick de alltså att använda. De är ju bra, att jag kan använda dem, vad ska jag annars med dem till? Meen jag skulle nog hellre låta dem lega i garderoben lite faktiskt....här behövs åtgärder igen. Jag måste röra på fläsket.  Hurta Hurta!

Nä nu har jag ont i gnussmusklerna, på sidan om halsen alltså, och kanske jag känner john blund komma... 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varför var inte du där? Jag letade efter dig, men blev ledsen då jag upptäckte att du inte var där. :/ Muskelknutten var där iaf. ;P (men han har väl inte du hört om när jag tänker på saken..?) Han trodde att jag hette Ida.. hade glömt att jag hette Rebecca (vi har presenterat oss för varandra förut).. Haha... den var ganska bra. :P



Vart höll du hus?



Hur är det med dig?



Puss puss

2009-07-09 @ 18:51:28
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0