25e mars

Idag är det ännu en dag med såhär otroligt fint väder! Jag var jättesugen på att åka längdskidor idag med, men de blev en promenad med vovven ist. För jag var även på längdskidhumör igår o dilemmat var desamma som idag, var ska jag åka? trist att åka själv oxå..men då räjser-åkte jag några varv på täkten bara för att stilla suget o rastlösheten lite. Att göra samma idag lockade inte alls, så promenad blev det. Men snart ska jag ut på en promenad till då jag fått tag på grannen! de blir trevligt, man kan ju gå hela dagen när de är sånt här härligt väder :)   

Förresten har jag anmält mig till sjukgymnastprogrammet i umeå. Ska även göra det i uppsala tror jag. Sen blir de nog en anmälan till biomedicinsk analytiker-programmet oxå, var de umeå lr uppsala? kommer inte ihåg nu, har tittat på så mkt här o var o i olika omgångar så jag är helt snurrig i huvet! Ska kolla upp vad intagningspoängen för biom.a.p. oxå, se vad mina chanser är! Sjukg.p. kan bli på håret om man ser till tidigare intagningspoäng :( meen man vet ju aldrig!

Vad kan jag mer söka?


Igår fick jag brev från landstinget oxå, där de stod att de tagit emot min remiss till ortopeden från hälsocentralen. Men när jag ska få komma till ortopeden skulle de återkomma med senare, då de börjar bli mer aktuellt. För min kötid är sisådär 180 dagar nu. Så om sex månader då kanske. Yey.

Men ngt jag ser fram emot är att på lördag ska jag äntligen få dansa! :D Jag längtar ruskigt nu. Så mkt att jag funderar på östersund på fredag oxå! men de är bara om myskvällen med Carro o Johanna inte blir av. Den får gå i första hand. För som sagt får jag ju hur som helst ändå dansa på lördag. Men en dag tidigare vore ju inte helt fel då jag inte fick nån kram i lördags som jag hoppades på, var jag inte tillräckligt snäll? :P Eller jo, jag fick ju många tjejkramar, men de räknas inte nu, sorry. Jag vill ha killekram. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0