bara TYST

Jag behöver vara ensam nu. För att få gjort de jag ska. Kunna koncentrera mig. Det är fan totalt omöjligt nu, här, med andra personer, tv:apparater, radion, telefoner. Alla ljud stör mig. Det är för mycket. Jag funderar allvarligt på att stanna uppe i natt för att kanske få ngt gjort, dvs skriva på cv och skicka ansökan till jobb. Eller kanske om jag tar med mig datorn till mitt rum, där jag kan vara instängd tidigt imorgon. Då kanske det är tyst här. Då får jag nog ta med mig ngt att äta oxå. För magen kommer säkerligen skrika när jag vaknar imorron, och utan mat går det inte heller så bra att koncentrera sig.

Koncentrationen kom tillbaka till mig! jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0