fredag

Igår var jag och bowlade för första gången på typ hundra år. Det var riktigt kul! De blev ju mycket roligare eftersom jag vann oxå :P lite överlägset faktiskt! hehe. Sen hamnade vi hos Carro och spelade tv-spel och såg på film. Jag var däremot ingen mästare på tv-spel kan jag lova, herregud, men de var lika kul de med! skönt att man kan skratta åt hur dålig man är. De måste vara jobbigt att vara dålig förlorare.

Filmen vi såg hette "Låt den rätte komma in". Jag hade förväntat mig en helt annan typ av film när man hör titeln. Det visade sig vara en svensk skräckfilm(?) lr något i den stilen. Det handlade iaf om en pojke som blev mobbad. Och en flicka som flyttade in i lägenheten bredvid. Dessa blev vänner. Men det var ju bara det att flickan var vampyr och flög på, sög blod och därmed dödade typ halva grannskapet (men inte sin vän pojken). Ja de var en helmysko film. En dålig sådan. Jag gillar inte alls skräck/fantasy genrer. Blod och annat snusk hela tiden och vampyrer och andra monster. Nej det är inget för mig. Nog för att den här filmen inte var så "blodig", men bara konstig. Ingen jag rekommenderar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0